دکتر اسماعیل زارع

در مطب دکتر  اسماعیل زارع درمان های تخصصی زیر انجام میشود:

• درمانهای تخصصی روت کانال تراپی
  • تروماهای دندانی
  • درمانهای تخصصی دندانهای نابالغ
  • درمان مجدد ریشه دندان
  • جراحی ریشه دندان
  • درمان پالپ زنده
  • اپکسیفیکاسیون
  • سایر درمانهای تخصصی ریشه دندان
  • اسلایدر صفحه نخست
برای دریافت اطلاعات بیشتر و تعیین وقت ملاقات،
مراقبت های پس از درمان ریشه دندان

انجام درمان ریشه به علت عفونی شدن ریشه دندان می باشد لذا پس از پاکسازی کانالها، عروق و اعصاب وارد شده به دندان قطع می شوند. به علت تحریک شدن انتهای ریشه دندان در اثر وسایل پاکسازی، التهاب در انتهای ریشه اتفاق می افتد که پس از گذشت چند روز ناحیه آزرده شده ترمیم می شود.
چه زمانی دندان نیازمند درمان ریشه عصب کشی است

چه زمانی دندان نیازمند درمان ریشه (عصب کشی) است؟

تشخیص اینکه دندانی نیازمند درمان ریشه می باشد یا خیر، همیشه کار آسانی نیست و نیازمند معاینه کامل دهان و دندان می باشد. معاینه توسط دندانپزشک با توجه به علائمی که بیمار اظهار می کند شروع می شود و پس از آن با توجه به تست های بالینی و مشاهده رادیوگرافی ادامه پیدا می کند.
درد در حین درمان ریشه دندان

درمان ریشه به طور کلی درمان دردناکی نیست اما ممکن است در برخی بیماران بعد از انجام درمان ریشه درد ظاهر شود. در اینجا سوالی که در ذهن بیماران ایجاد می شود این است که با توجه به اینکه عصب دندان کشیده شده است چرا هنوز دندان درد دارد؟
آیا درمان ریشه دندان درد دارد

آیا درمان ریشه دندان درد دارد؟

با توجه به ذهنیت نادرستی که نسبت به انجام درمان ریشه دندان وجود داردو بیماران لفظ عصب کشی را برای این درمان بکار می برند تصور درد غیر قابل تحملی را نیز از این درمان دارند،اما باید یاد آوری کرد که این درمان نیز مانند سایر درمان های دندان پزشکی می باشد و در صورتیکه بیمار حین کار درد داشته باشد از تزریق مکمل جهت انجام بیحسی استفاده می شود تا بیمار هیچگونه دردی در حین درمان نداشته باشد.